23 Ocak 2009 Cuma

4 lü mim:))

Yaptigim 4 is:
*Şu anda yaptığım tek iş ve tüm işlerim kızımla ilgili...
*Elişi yapıyorum arada...
*Evişi hiç bitmiyor...
*Yeni yemek tarifleri deniyorum güzelde oluyo hani:)
Defalarca izleyebilecegim 4 film:
*Alyazmalım
*Hayalet..
*Bodyguard
*Titanic
Yaşadığım 4 yer:
*İzmir tek bi şehirde yaşadım malesef ama İzmir im bitanemdir:))
Izlediğim 4 tv programı:
*Deryalı günler
*Kızımla Cedric (kızım yokkende izlerdim çizgi filmleri severim:))
*Oktay usta yemek programı
*Yemekteyiz(farklı insanlar kişilikler tanımayı seviyorum:))
Tatil için gittiğim 4 yer:
*Kuşadası(eşimle balayımız)
*Seferihisar
*Çanakkale (çok güzel bi geziydi)
*???
En sevdiğim 4 yemek:
*Köfte
*Sarma
*börek
*tavuklu mevlüt pilavı(komik ama ne bileyim mevlüt pilavları ve birde pideleri çok tatlı gelir bana:)
Hemen her zaman olmak isteyeceğim 4 yer:
*Ailemin yani
*İzmir
*İzmir olurda deniz kenarı olmazmı
*Eşim ve kızımın olduğu her yer...
Bir yagmur damlasi olsaydim düsmek isteyecegim 4 yer:
*Yağmuru seven insanların üzerine (bende severim hemde çokk)
*Çiçeklere ,ağaçlara...tüm doğaya...
*susuz kalmış kişilere...
*ve avucuma yağmur yağarken avucumu açınca içini ıslatan damlaları çok severim çünkü...

2 yorum:

AskinAy dedi ki...

Ev isimiz bitermi hic,elimiz zaten bir ise bulastimi ay birde sunuda yapayim derken zaman geciyor vallahi...

derya dedi ki...

Canım ne kadar samimi cevaplar mim'leri çok seviyorum bu sayede dostlarımı çok daha iyi tanıyorum mutlu hafta sonları öptüm...