21 Ocak 2009 Çarşamba

Kızımın son halleri




Melek kızım hızla büyüyo....kimi zaman korkuyorum kimi zaman mutlu oluyorum....
İnsan aynı anda hem üzüntülü hem mutlu olabilirmi? olabilirmiş..
Anne olmak ,çocuk sahibi olmak böyle bi duygu, kızımla ilgili bişeyler yazarken anlatırken paylaşırken çok farklı duygular hissediyorum.....bi gün büyüyecek inşallah göreceğim ama keşke böyle kalması mümkün olsa demedende edemiyorum.......Neredeyse yürüyecek,her gün yeni şeyler yapıyor öğreniyor,şaşırtıyor beni ,bizi....o mutlu biz mutlu Allaha şükür.....
SENİ ÇOOOOKKK SEVİYORUM ANNECİMMMMM:))

20 yorum:

gül dedi ki...

öncelikle maşallah diyeyim nazarlardan saklasın allah çok tatlı.Çocuklar ne çabuk büyüyor bigün bende anne olmayı çok istiyorum çocukları çok seviyorum..

Adsız dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah hep böyle gülücükler saçın etrafınıza.Her hallerini izlemek herşeye değer dünya üzerindeki.Annelik tattığım en güzel duygu :)

Belkıs dedi ki...

Oyy ne tatlı bişey olmuş bu böylee allah nazarlardan korusun.

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Merhaba arkadaşım..Allah hayırlı uzun ömür versim bu prensese inşallah..Allah ayırmasın..

Benim de oğlum var 6,5 yasında..Dünya onun etrafında dönüyor ama zaman çabuk geçiyor ne zaman büyüdü de ilkokula başladı hiiiç anlamadım..:))
SEVGİLER..

uzmanamator dedi ki...

Allah bağışlasın çok şeker bir kız maşallah :)
Allah bir gün bana da böyle şipşirin bir cimcime nasib eder inşallah...

Unknown dedi ki...

Canım merhaba maşallah Nehir prenses çok tatlı Rabbim esirgesin.Rabbim hepimizin yavrularını korusun öptüm...

meleginmarifetleri dedi ki...

Allah hep mutlu eder inşallah Evlatlarımız için hep endişe ediyoruz umarım korkularımız hep uzakta olur büyüyorlar ama büyüdükçe dertler endişeler de büyüyor..
güzle günler dileğimle..
Sevgiler

SMİLENA dedi ki...

maşallah ne tatlı.çok çabuk büyüyorlar.göz açıp kapayana kadar.benimki eşek sıpası oldu ama hala bebek gibi seviyorum...

AskinAy dedi ki...

Oy sirinim benim masallah cok tatli,hayatinizda hep tatli gecsin güzelim,benimki yürümeye basladi artik anne demesini sabirsizlikla bekliyorum vallahi,sevgiler canim,öpüyorum sizleri,...

yass dedi ki...

masallaaaah deyım once kocaman...

ben de cocugum olsa nasıl olur dıye dusunuyorum bazen.. cok buyuk bır sorumluluk.. bakalım ben altından kalkabılır mıyım

KelebekGibi dedi ki...

Maasallah barekallah, yürümeye hizla hazirliyordur bu minik kiz kendisini simdi, cesaret edebilince, yapabildigini görüncede öyle hizli olur ki yürümesi, insan aniden yürürken buluyor cocugunu bizde hizli gelisti biraz bu dönem ondan belki.
Kesinlikle insan daha bir duygulu degisik halde yaziyor cocugundan bahsederken.
Sevgiler

kardelen dedi ki...

zaman öyle hızlı geçiyorki oğlum doğalı sanki dün gibi ama bu gün kreşe gidiyor ve yarın ilk karnesini alacak öyle heyecanlıyımki sizin heyecanınızı da anlıyorum çocuklar böyle çok hızlı büyüyorlar...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Merhaba,yorumun ve ziyaretin için çok teşekkür ederim canım.beğenmene çok sevindim.

dediğin gibi servisi çok zor oluyor,ben kek gibi dilimleyip servis ettim ama dağıldı yine de, bir dahaki yapışıma kare borcama yapmayı düşünüyorum.kare kare dilimleyince servisi daha iyi olur sanırım ve dağılmaz.bi de sanki daha şık olur gibi geliyor.yapınca yayınlarım canım.

kızın çok tatlı bu arada.maşşallah.sevgilerimle...

KelebekGibi dedi ki...

Söbeeeeeeeeeeeee:)

My Smitten World dedi ki...

masallah, kiziniz cok tatli... allah nazarda saklasin...

TAZE NANE dedi ki...

Maşallah. Allah nazarlardan korusun.
Bende inşallah evlenirim, çocuğum olurda. Bu güzel duyguları tadarım.
Sevgiler.

ÖzLeM dedi ki...

Maşallah çok tatlıı n kadar güzel bir şey anne olmak Allah bizede nasip etsin...

Cekingen dedi ki...

çok tatlış olmuş bu ya görmeyeli :)Maşallah maşallah

hande dedi ki...

çok şeker Allah bağışlasın japon bebişlere benziyor :)))

hande dedi ki...

Cok şeker Allah bağışlasın japon bebişler gibi ;)