18 Mayıs 2012 Cuma

ÇOK BİLMİŞ BU KUZULAR:)




Ah bu kuzular:))

Nehirle sofra muhabbeti .... Nehir gerektiği kadarını yani tabağına konan yemeğini bitirmek üzeredir ve ayrı bi tabaktaki yoğurdunu:) Ben her anne gibi bu son annecim bunu da ye tamam beni seviyosan ye modundayım (yapmamak lazım biliyorum ama anneyim ya:):)
Nehir: göbişim şişti anne , der
Ben :Şişsin ben yirim o göbişi ,derim
Nehir :Anne göbişim şişince bebek olur dimi :)
Ben : Önce bi bakakalırım ??? vee sen daha küçüksün annem çocukların bebişi olmaz ,derim (Şaşkınlığı belli etmeden)
Nehir:O zaman annelerin bebişi olur benimde kardeşim olcak sen hastaneye gitcen doktorlar kardeşimide senide iyleştircekler ,der
Ben :Diyecek bi söz bulamayaraktan ??? olduktan sonra:)İnşallah annem diyerek konuyu kapatmaya ve başka konular açmaya cebelleşirim:))
Son aylardaki genel muhabbeti ve hergün bikez gündeme gelen bir konu:)
Sanırım bu kız kardeş istiyor:))

Bu arada herkese hayırlı cumlar rabbim dualarımızı kabul etsin,,, herkes hem kendine hem etrafına dua etsin lütfen...
Ne güzel demiş MEVLANA...

" Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Rende gibi olma; hep sana, hep sana. Testere gibi ol; hem sana, hem bana..

 " MEVLÂNA"

Sevgiyle kalın dostlar....




.

3 yorum:

Sempatik Blog dedi ki...

bende çok severim mevlananın bu sözünü ama bu söze inat etrafımdaki insanların %80 ni keser anacım napcan işte hayat ha bu arada nacizane sana bir tavsiyem var kızına mutlaka kardeş yapmalısın ben tek çocuğum 32 yaşındayım ve hala bunun hüznünü,acısını burukluğunu yaşıyorum 32 yıllık tecrubeyi yabana atma bence gamzelim :))))

balböcükleri dedi ki...

bencede hem çok ara verme birlikte büyür oynarlar.yerinde olsam tam zamanı.

Deniz dedi ki...

bizimkinde de var, aynı talepler
Mevlana'nın lafını alıyorum izninle, feybuk'a götürüyorum :)