20 Haziran 2011 Pazartesi

BİRAZ GEÇ KALDIM:))


O, BU, ŞU DERKEN YAZILARIMI GECİKMELİDE OLSA PAYLAŞIYORUM YA ONA BAKALIM:))

Neyse gelelim konumuza...

Öncelikle kendi babamın ve eşimin sonrasında tüm babaların ve baba yüreği taşıyan baba olmayı hayal eden ve hakeden herkesin babalar günü kutlu olsun...

Eşimin babalar günü ayrıca ve özellikle tekrar tekrar kutlu olsun ki, benim ve kızımla yaniii iki cadıyla bıkmadan usanmadan uğraşıyor sağolsun:))
Veee arkadaşımın bu güzel paylaşımıyla yazımı sonlandırıyorum başka söze ne hacet...

YERYÜZÜNDE NEFES ALAN VE TOPRAK ALTINDA MELEKLERLE UYUYAN TÜM BABALARIN BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN....


SEVGİYLE KALIN DOSTLAR...

3 yorum:

Şerife dedi ki...

YERYÜZÜNDE NEFES ALAN VE TOPRAK ALTINDA MELEKLERLE UYUYAN TÜM BABALARIN BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN bu sözü ilk defa duydum çok beğendim çok :)

AskinAy dedi ki...

Allah mutlulugunuzu daim etsin cok cici cikmissin canim!!

Deniz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.