5 Mayıs 2010 Çarşamba

NE ÇABUK GEÇTİ DAHA DÜN GİBİ:)

Evettt bu sıralar blogumu ihmal ediyorum malesef :(Kızıma memeyi bıraktırıcam diye bende hayatımda birçok şeyi bıraktım ayy:)))
Ama şükür sonunda memeyi bıraktık:)Allaha şükür korktuğum kadar zor bi dönem geçirmedik..Önce günlük emzirme sayımızı düşürdük sonraki günler hiç emmedik, hem ben hemde kızım zorlanmamış oldu:)
Sonra kızımın 3 tane daha azı dişi çıktı işte zor bir birbuçuk haftada böyle geçti ateş öksürük geniz akıntısı hele kuzumun ağlayarak sabahları etmesi birlikte sabahlamamız ayrı bi olaydı yani:(Şimdiye kadar gece ayağımda salladığımı bilmem diş döneminde ayakta sallayarak uyutabildim , bende kafamı koltuğa yaslayarak uyudum ..Tabi benim durumumdan önce yavrum çok zorlandı kolaymı etten kemik çıkıyo gibi:( Allah tüm yavrulara yardım etsin ,küçücük bedenleriyle yine iyi dayanıyolar kuzular...
Neyse hastalıkta sağlıkta bizler için Allah devası imakansız çaresiz dert vermesin değilmi...
Bu hafta benim için önemli bi hafta ,,,,sadece benim içinmi eşim için de önemli bi hafta ayrıca kızım içinde tabiki:)
Bugün benim yani eşimle bizim evlilik yıldönümümüz:))4. yıla girdik hayırlısıyla,, çok seneler geçmiş gibi geliyo düşününce bırakın nikah masasında evet dediğim anları ben daha eşimle ilk tanıştığımız anlardayım yahu:)
Ne mutlu ki bana eşim gibi biriyle evlenmişim...Şükürki bunu söyleyebiliyorum...
Kendim bekarken hep babam gibi bi eş isterdim sakin, ağır başlı ,iyi yürekli, temiz,saf ,Allah korkusu olan ve merhametli,beni dinleyen ve güvenen bir eş:))
Şükür ki böyle bir eşe sahibim...Şimdi aynı duayı kızıma ediyorum :)Umarım en az babası gibi iyi birisiyle birlikte evlenir:)
(Bu arada bu kızımın yıllar yıllar sonra gibi görünen oysaki yarın gibi yakın olan evlenme zamanı konusunu babası duymasın görmesin :)Her kız babası gibi o da ''Benim kızım evlenmicek ,vermicem ,biz kızımla gezcez ''cümleleriyle kendini avuta dursun...ve çok uzun görünen ama zamanın su gibi akıp gittiği bu dönemi birlikte gezerek oynayarak bi ömür doya doya hep birlikte geçirsinler inşallah:) )
Neyse dönelim konumuza:))Evet dedim ya 4. yıla girdik..Daha dün gibi 06.05.2006....
Ama şimdi oturup düşündüğümde hem sesli hem içten hem kendime hem eşime hem yakınlarıma söylediğim bi sözü yine söylüyorum iyiki eşimi tanımışım iyiki evlenmişim :)Niyemi??? ben bu sözü eşime söylediğimde tüm sevgi sözcüklerinden daha kıymetli geliyorsa onun için,kendim içimden söylediğimde içime bi ferahlık bi huzur doluyorsa bunun için ve eş dost arkadaşlarıma söylediğimde daha ben söylemeden onlar yüzümden mutluluğumu okuyabiliyorlarsa bunun için ve aile olarak bizi evlenmek için senin gibi bir aile olmak istiyorum diyen bekar arkadaşlarım için bu sözü söylüyorum ....
Eşimin bu yazıyı okuycağını bildiğim için Canım ,Aşkım,Hayatım, Herşeyim(Herşeyimin özel bir anlamı var o biliyor:))İyiki seni tanımışım iyiki evlenmişim iyiki kızımın babası olmuşsun:)ve böyle bir güzelliği ANNE olmayı bana yaşattığın için ,Önce Allahıma şükrediyorum...ve
SENİ ÇOK SEVİYORUMMMM KOCİŞŞŞ:)
evet ANNE kelimesini özellikle büyük yazdım ki gün geçtikçe kızımın beni sebepli sebepsiz öpmesi durup dururken annem benim annem diye şarkı mırıldanması beni çok mutlu ediyor ...Allahıma şükürki Annelik gibi tarifi eşsiz bir duyguyu bana yaşattı...Anneler gününün yaklaştığı şu günlerde bana en güzel hediye olan kızımı öpüyorum ve çok seviyorum,,başta kendi annemin ve eşimin annesinin ve tüm annelerin anne olmak isteyipte olamayan herkesin,kendi çocuğu olmadığı halde başka çocuklara annelik yapabilen tüm güzel annelerin bu güzel meleklerin ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN....
veee işte bu evliliğin meyvesi güzel kuzumun annanesinin hediyesi elbise ve pijama takımlı cici ve bi o kadarda cilveli fotolarıyla sizlere by by diyorum :)))








5 yorum:

Eylem dedi ki...

mutluluklar diliyorum.

tatesal dedi ki...

Canım benim nasıl sevgi dolu bir yüreğin var...Mutluluğunuz daim olsun bir ömür boyu hep el ele huzurla ,sağlıkla olsun...
Minik cimcime çok büyümüş aferin ona memeyide bırakmış,abla kız olmuş...Öpüyorum...

neduk dedi ki...

Nice mutlu yıllara inşallah. Bu güzel kızınızın da her hâli çok güzel maşallah. Öpün onu benim için de. Segiler.

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

nice uzun yıllar aşk dolu svgi dolu..kutlu olsun canm.nehirde gittikçe nekadann tatlı oluyooo

esketek dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun.