17 Mart 2010 Çarşamba

VEEE İŞTEEEE:))







Evet arkadaşlar önce Allah'ın bana verdiği ve şükrettiğim en güzel hediyem kızım ve son fotoları......Veee sevgili arkadaşım göçmen kuşum SMİLENA 'kendi el emeği olan ve çok beğendiğim güzel ,şık ,zarif hediyem ,turkuaz rengi tacım....Eee kızın olunca böyle oluyomuş anacım, hediye benim ama sahibi sergileyemiyor:)
Kızım ''anne takalım takalım'',dedi bende taktım bide poz verdi çek diye :)
Bende çektim, gerçi görüntüler pek net değil ama idare edin artık kızlar ,, http://smilena.pasaj.com/ adresinden sevgili arkadaşımın birbirinden güzel el emeği ürünlerini görebilir ve sizde alabilirsiniz...Hem hediye gelen tacımın daha güzel fotolarını ordada daha iyi ve net görürsünüz kızlar...
Smilena'cım çok teşekkür ediyorum ve zevkle kullanacağımı bil canım yada kullanacağız mı demeliydim baksana benim kıza ....
Bu ara işten eve evden işe koşturmaca modundayım ama sizleri de takip ediyorum kızlar fırsat buldukça,,,
Sevgiyle kalın ....Görüşmek üzere hoşçakalın:))

4 yorum:

Krema Tadında dedi ki...

çok tatlı olmuş :)) maşallah

Delfina ; dedi ki...

bıcırığa çok yakışmış taç,güle güle kullanın.o gülüşler de ömre bedel canım,öperim hem senin hem onun gözlerinden :)

SMİLENA dedi ki...

güle güle kullan canım.bıdışa da çok yakışmış ama.maşallah

icimdeki yolculuk dedi ki...

nehire çok yakışmış yahuuu...