4 Haziran 2009 Perşembe

YENİ BİR SİTE DAHA YADA BEN YENİ KEŞFETTİM:)) VE BİZDEN HABERLER....


Evet arkdaşlar yeni bir siteyle tanıştım,oldukça meraklı olan ve arkadaşlarım arasındada bu merak ve araştırmacı ruhu iyi bilinen ben:)) bu işede bi el atmasam olmazdı tabi:)
Bahstettiğim site belkide biçoğunuzun duyduğu FikriMühim adlı http://www.fikrimuhim.com/Default.aspx bu site ....
Bu olayın özeti size örnek ürünler gönderiliyor tabi öncelikle üye oluyorsunuz ve size gelen maillere göre kampanyalara katılıyorsunuz ...Ve gelen ürünleri deneyip ,denetip ,yorumlarınız dahilinde bi rapor hazırlıyorsunuz ...
Benim ilk ürünüm geldi bile ...
SELVA ( http://www.selva.com.tr/Default.aspx )makarnalarından oluşan bir set geldi..Çokda sevindim ve denedim...Memnunda kaldım...Benim gibi değişik olaylara meraklı arkadaşlara Fikri Mühimi tavsiye ederim....
Neyse arkadaşlar gelelim kendimle igili olaylara kızım meleğim maşallah artık daha hareketli yürüyor düşüyor kalkıyor tek başına yürüyüp gezmek istiyor ayrıca yan dişlerimizde çıkmak üzere ,inşallah en kısa zamanda çıkar...
Ve ben; evet geçen haftayı kendimle ilgili hastanelerde geçirdim, şükür önemli bişeyim yok ama ,eşim gözlerindeki kaşıntı şikayetiyle doktora gidecekti bende beraber gidelim dedim ve BatıGöz hastanesine gittik çok güzel ilgilendiler memnun kaldık..memnun kaldık diyorum çünkü gitmişken bende bi kontrol olayım dedim ,eşimde alerji olduğu anlaşıldı ve damla verildi şimdi daha iyi..benimse 1 derecebozulma varmış gözlerimde ama doktorumuz 20 yaşını geçen herkesde bu derece olabilir dedi ve gözlüğe gerek duymadığını söyledi korkulcak bişi yok yani...
Ama 2. hastene maceramı anlatayım çok keyifsizim bu ara her iki göğsümde elle hissedilebilir bezeler var kızımı halen emziriyorum ve sağ göğsümde hafif ağrı ve koluma doğru bi acı var...Kolumu kaldırırken daha bi acıyo yani...Bu olay elbette moralimi çok bozdu ama kızımı emzirdiği için süt bezesi olabilir diye içimi ferah tutmaya çalışıyorum...Bunun içinde Şifa Hastanesine Genel Cerrahi bölümüne gittim bi arkadaşımın tavsiyesiyle ...Doktorumda düşüncemi destekler bi konuşma yaptı benimle ama yinede emin olmak için bi ultrason çekelim dedi yarın sabah ultrasona gidicem ...Ama ne kadar içimi ferah tutmaya çalışsamda canım çok sıkkın rüyalarımda bile ameliyat felan olduğumu görüyorum yaaa...İnşallah bişey çıkmaz ...Ve kızımı emzirememekte korkutuyor beni çünkü 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum ve bu çok güzel bi duygu zaten doktora gitmemim asıl amacıda kızımdı belki dedim bi iltihap olayı felan olurda kuzuma zarar verir dedim..Annelik işte :) Önce çocuğunu düşünüyorsun...
Neyse bakalım herşeyin hayırlısı inşallah güzel haberlerle dönerim:)
Hepinize selam blog dostları:)))

15 yorum:

içimdeki yolculuk dedi ki...

geçmiş olsun eşinede sanada güzel haberler alırsın inşallah

nilbutikpasta dedi ki...

CANIM GEÇMİŞLER OLSUN SIKMA CANINI EMİNİM Kİ O SÜT BEZESİ ÇIKICAK.SENDE ÜZÜLDÜĞÜNLE KALICAKSIN.SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM

engindeniz dedi ki...

Çok geçmiş olsun ve inşallah hiç bir sorun çıkmaz.Sevgilerle..

Sibel dedi ki...

Günaydın.. İnşallah ciddi bişey yoktur da kuzucuğunu emzirirsin iki yaşına kadar...
Çok geçmiş olsun iyi haberlerinle gelirsin inşallah...

kubra zeynep kara dedi ki...

inşallah birşey çıkmaz.
güzel haberlerini bekliyoruz

hanife dedi ki...

geçmiş gamzeli annem ,site paylaşımın teşekkürler bende üye olayım

Mert'im dedi ki...

Şimdiden geçmiş olsun, inşallah bir sorun çıkmaz sonuçlarda.

zehra dedi ki...

hımm bende merak edıyordum fıkrımuhımı :)))guzelmıs

şirinem dedi ki...

canım benim geçmişler olsun sağlık herşeyden önce gelir sen ne kadar sağlıklı ve ayakta olursan bebeğinde seninle dimdik yanında olur inşallah önemli değildir güzel haberlerini alırız

yildizcaa dedi ki...

merhaba bende de geçensene ikizlerimi emzirirken bahsettiğiniz gibi göğsümde bir sertlik hissettim. korktum bebeklerimi bile emziremez olmuştum. elleyemiyordum bile. dokoru aradık muayene için. süt birikmesiydi sanırım. süt sağma makinamla sütümü sağdı ve düzeldi. nasıl rahatladım anlatamam. umarım sizinkide önemli bişey değildir. sevgiler. yıldız
www.yildizcaa.blogcu.com

Eylem dedi ki...

canını sıkmamaya çalış aynı şey benim başımada geldi birşey çıkmadı.geçmiş olsun.

ESRADAN dedi ki...

gelmiş geçmiş olsun canım arkadaşım,gönlünce güzel bir gün dilerim,sevgiler

Sevil Altunel dedi ki...

canım yine harikalar yaratmışsın.sunum görünüm muhteşem olmuş ellerine emeklerine sağlık.hayırlı cumalar.inşallah bişey çıkmaz her şey gönlünce olsun..sevgiler..

funda dedi ki...

ben de fikri mühimim :)
bu arada canını sıkma hiç...

TAZE NANE dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun.
Aman dikkat edin.
Sevgiler.......