23 Haziran 2009 Salı

GEÇ KALDIM:)ÖDÜL ALDIM:)



Arkadaşlar bu ara ev temizliğiyle meşguldüm oldukça yoruldum ama değdi temzilendik ama yaz günü cam kapı açılınca yine her yer toz oluyo yaa...
Neyse yorgunluktan ve yoğunluktan cevaplandıramadığım ve özür dilemek istediğim arkadaşım sevgili tatesal ' in http://tatesal.blogspot.com/ tatesal 2 isimli mimini zevkle cevaplıyorum...Sağolsun benide unutmamış mimlemiş:)
Ve bu arada tatesal arkadaşımın ödülünüde zevkle ve sevinçle kabul ediyorum:))
SORU 1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
CEVAP 1- EŞİM,BABAM,2 ERKEK KARDEŞİM...
SORU2-3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP
CEVAP 2-KIZIMA YENİ CİCİLER YAPMAK(TOKA,ÖRGÜ,vb.)
SORU3- YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?
CEVAP 3-KARADENİZ KIYILARINDAN HERHANGİ BİR İL ÇÜNKÜ KARADENİZİN DOĞAL GÜZELLİKLERİNİ ÇOK BEĞENİYORUM ,ANTALYA,MUĞLA...
SORU 4-EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?
CEVAP 4-KIRKAYAK (ÇÜNKÜ Bİ KERE BENİ SOKMUŞTU)
SORU5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?
CEVAP5-GENELDE HER RENGİ DENEMEYE GİYMEYE ÇALIŞIRIM AMA EN ÇOK KULLANDIĞIM SEVDİĞİM RENKLER,MAVİ (HER TONU AÇIK, KOYU TURKUAZ HER TÜRLÜ MAVİ)BEYAZ VE LİLA...VE KAHVERENGİ:))
Bu arada bu güzel ödülün kuralı 15 kişiye yollamakmış bende tüm blog dostlarıma yolluyorum ...
Sevgiyle kalın blog dostlarım iyi bir hafta geçirmek dileğiyle:))

9 yorum:

tatesal dedi ki...

Teşekkürler canım mim için çok güzel cevaplar vermişsin...
Ödüle bende çok sevindim taaa Yunanistandan kalp diliyle anlaştığım arkadaşımdan ödül aldığım için mutlu oldum....Emek veren tüm blog arkadaşlarımında hakettiğini düşünüyorum....

иαℓαи dedi ki...

sanada iyi haftalar canım..

Eylem dedi ki...

ödülün için seni tebrik ediyorum canım.

Reyhan çiçeği dedi ki...

ödülün için tebrikler. daha nice başarılara imza atman dileğiyle!...

Güneş Büyüktelli Akay dedi ki...

Tebrikler, Mim cevaplarında çok güzel.

ESRADAN dedi ki...

canımcım ödülünü kutlamaya geldim,bu arada siten çok zor açılıyor,sayfan uzun galiba ondan, sevgiler ,bebişini öptüm

Fikir İşçisi dedi ki...

merhaba Yorumunu görünce çok sevindim bloğunuda seviyorum arada girip bakardım ama bundan sonra daha sıkı takipçin olucam inş.

pelin'ce dedi ki...

Canım ödülün için tebrik ediyorum.Hayırlı kandiller..

Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

BAKİLER SEVGILER ADINA NİCE DILEKLER VARDIR,
ÖLÜMÜ BILE AYIRIR SAYMAYAN GONULLER VARDIR.
MESAFELER ARAYA SET CEKMISSE NE CIKAR, DUALARDAN BIRLESEN GONULLER VARDIR.