19 Haziran 2009 Cuma

ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIMMM Bİ SORUNMU VARRR

Merhaba blog dostlarım şu internet çağında yaşadığımız olumsuzluklara bakın yaa kaç gündür biçok arkaaşımın blogunu açamıyorum yani şöyle bi yazı çıkıyo Internet Explorer ,bu internet sitesini açamıyor .... felan yani bu konuyla ilgili lütfen yardım dostlar ne demek bu yada nasıl düzeltilir...Çıldırcam yaww...tam bakcam blog dostlarıma, açılmıyor sayfa...Bu konuyla ilgili mutlaka bilgi sahibi olanınız vardır dostlar:))YARDIMMM...
Görüşmek dileğiyle hoşçakalın:)

14 yorum:

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

canım bende bazen böyle görüyorum,ama seninle ilgili değil,baktığın kişi farklı sitelerden yükleme yapınca senin pc onu güvenli bulmuyor açamıyor,
bir süre sonra pc açacaktır,karşı taraf yüklemesini değiştirince.

arada sen dene görürsün açılır.

öpüyoruz...

Armina dedi ki...

Bende de aynı sorun oluyordu, Google Chrome indir. Bloglara sorun çıkmadan girersin.

içimdeki yolculuk dedi ki...

canım o sorunu bende yaşadım 1hafta hemde. viris girdi diye formatta attık ama pcden değil.denetim masasında ag ve internete gel sorunu tanıla deyip çıkan adımları uygula bunlarla çözülmezse modemi fişinden çıkar 2 -3dk sonra tak.internet seçeneklerinde baglantıları tıklayıp yerle ag ayarlarını otomatik algıla olan kutuyu işaretle

yasamladans dedi ki...

evet ben de bir çok sorun yaşıyorum canım,blogger la ilgili bir durum.geçecektir inşallah. :(

shebnnem dedi ki...

Günaydın ...Çoğu blog da var bu...Sanırım yani bi çok yerden öyle duyuyorum İE ile açmaktan kaynaklanıyor.Mozilla Fırefox indirip bazı bloglarda bunu kullanabilirsiniz.Bende indirmek zorunda kaldım bloxoo bile ie den düzgün gösterilemiyordu şimdi mozilla ile açıyorum.Sevgiler..
http://shebnnem.blogspot.com/
:D

havvanur dedi ki...

bacım açamıyor dedigi zamn format zamını demek istiyor pc yeni kodlu bişiler koydunsa bloga ki koydun fikri mühimden sonra oldu demi))) formata susamış)) düzelir inş geçmiş olsun))açılan sayfalardanda bi sürü aynı sayfa gelirr by

derya dedi ki...

Canım internet explorerde sorun var mozilla fırefoxtan aç öpüyorum

kuzularım ve ben dedi ki...

candan tarifler, tatesaelifile yaşamak,gamzeli anne,elbistanlı ve bi çok bloga giremiyorum aynen senin gibi sorun ne bilmiyorum sen öğrenirsen banada söyle canım .hoşçakal

hanife dedi ki...

aynı problemi bende yaşıyorum sayfa açmayınca 1-2 dk sonra tekrar deniyorum öyle idare ediyorum

SMİLENA dedi ki...

zaman zaman bana da oluyor.bir çok kişiyi AÇAMIYORUM.SANIRIM YAN TARAFTAKİ RESİMLER VE SLAYTLARDAN KAYNAKLANIYOR.
HOŞÇA KAL KEZBANCIM.

GüLCaN dedi ki...

aynı sorun bende de var. hem kendi blogumu hem de bazı arkadaşların bloglarını açarken karlıma çıkıyor bu sorun. ben bi çözüm yolu bulamadım. bi daha bi daha deneyip açıyorum bi şekilde. ama sinir bi durum. firefox'da açınca problem olmuyomuş ama ben internet explorer kullanmakta kararlıyım. umraım geçer bi zaman sonra.

harosa dedi ki...

canım ziyaretin yorumun ve güzel dileklerin için teşekkürler bilgisayarında format yemeden düzelmez söyleyim aynısı benim başımada geldi sonunda formatı yiyince düzeldi

makhina hobi dedi ki...

ahh aynı sorun bendede var,pc ye format attım,ie 8 kurdum nafile..çözüm bulursan haber et emi:)

TAZE NANE dedi ki...

Canım hiç panikleme.
Ben bunu 3 haftadır yaşıyorum. Bütün blogspot'lu sitelerde bu var.
Blog ya açılıyor yorum yazamadan internet explorer görüntüleyemiyor diyor. Ya da siteyi açıyorum 1 saniye içinde kapanıyor. Ancak siteye girmek için ve yorum yazmak için hiç bıkmadan girmen lazım. Dediğim gibi blogspot'lu bloglarla alakalı birşey. Bazı siteye 10 kere giriyorum. Her seferinde dışarı atıyor beni 11.inci seferde girebiyorum. Kimi blogların ben içeriklerini göremiyorum. Ne yapmışlar hiç görünmüyor.
Hatta ben microsofta bile mail attım. İnternet explorer 8 indirdim yükledim onun yüzünden diye.
Onlarda araştırdı. Sorunun blogspot'lu sitelerde olduğunu söylediler.
Bu genel bir sorun mutlaka düzelicektir. Biraz uzun sürdü ve artık sıktı bu sorun ama.Yapacak birşey yok. Beklicez.
Sevgiler.