28 Şubat 2009 Cumartesi

GEÇİCİ Bİ ÇÖZÜM BULDUM:))


Şu yorum olayı oldukça canımı sıktı, bütün ayarlarımı kontrol ettim yok olmuyorrrr olmuyorrrr....Bi kaç arkadaşımda aynı konudan şikayetçi olduğundan problem benden kaynaklanmıyormuş meğer anladım....Bende yorum bırakırken yorumumu yazıyorum ADI/URL bölümünü tıklıyorum ve
ADI :gamzeli anne
URL : http://www.gamzeli-anne.blogspot.com/ şeklinde yazıyorum ve yorumumu yoluyorum sanırım bi süre böyle devam edecek....en azından bu sorun halloluncaya dek ....Problem yaşayan arkadaşlarında bu yolu izlemesini tavsiye ederim çünkü yorumlarla ulaşıyoruz birbirimize .... Ve bu bizi çok mutlu ediyor:))

Görüşmek üzere:))

13 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

iyi fikir canım tabi böle de gittiginden kesin eminsen .mutlu hafta sonları.

Adsız dedi ki...

arkadaşım sana yorum göndermeyi başaramıyorum defalarca yazdım ama olmuyo sanırım bi sorun var

Inmaclamir dedi ki...

merhaba arkadaş, çok mutlu ¡¡¡beni ziyaret ettiğiniz için teşekkür eder güzel bir hafta sonu ¡¡Tanrı korusun ¡¡¡¡¡ var ziyaret ¡
BM beso Linda ¡¡¡¡

elblogdeclamir.blogspot.com

Paşa dedi ki...

tebrikler inş. tamamıyle sorun çözülür.iyi haftasonları..

sihirlirloklava dedi ki...

selam canım.iyi hafta sonları

TATESAL dedi ki...

ZANNEDERSEM SENİN YORUM AYARLARINDA BİR SORUN VAR ÇÜNKÜ BİZDE YOK.SAĞ TUŞLA TIKLAYARAK (AÇ) BUTONUNDAN AÇABİLDİM YORUM YAZMAK İÇİN SANA.SEN HİÇ YOLLAYAMIYOR OLABİLİRSİN AMA ŞU GELDİ AKLIMA BİR TANE DAHA GAMZELİ ANNE VAR ACABA ONUNLAMI KARIŞTINIZ BİRBİRİNİZE BENCE SEN BUNUDA KONTROL ET DERİM.SEVGİLER

İlknur dedi ki...

iyi bir çözüm bulmuşsun.İnşallah en kısa zamanda düzelir...

zehra dedi ki...

blogger bazen cok cıddı problemler cıkartıyor senın cozumun ıyımıs:)

Unknown dedi ki...

CANIM YA SORUN NEDİR BENDE ANLAYAMADIM.KELİME DOĞRULAMA TAKILIP KALIYOR .BAZI ARKADAŞLAR DA BENİM SAYFAMA GİREMEDİKLERİNİ YAZMIŞLAR.NELER OLUYOR ANLAMADIM:((

Adsız dedi ki...

ben bi problem yaşamıyorum genelde. bazen çok nadiren gitmiyor bi daha yazdığımda gidiyor yorumlarım. ama bulduğun çözüm de güzelmiş. başıma gelirse ben de bu yolu denerim..

AskinAy dedi ki...

bende gecenlerde karamel mutfaga yorum birakmakta zorlanmistim 3 kere denedim gitmemisti malesef dilerimki birdaha sorunlar yasamayiz bu konuda haftasonun güzel gecsin gülüm sevgiler..

Esradan dedi ki...

gönlünüzce geçireceğiniz bir hafta dilerim.sevgiler

Adsız dedi ki...

canım seni mimledim bloguma bi bakar mısın?