15 Ocak 2009 Perşembe

Bir mimde benden....

1- En sevdiğim kelime ; eşimin Aşkım diye seslenmesi(İtiraf edeyim bunu herkesin yanında söyleyince başka türlü bi hoşuma gidiyo:))
2-En nefret ettiğim kelime; yine eşimin söylediği olmaz Aşkım (olmaz der aşkımıda koyar sonuna ama o anki Aşkım kelimesinin olmaz kelimesi yanında hiçbi güzelliği kalmıyor:))
3- Beni ne heycanlandırır ; eşimin yaptığı sürprizler yaptımıda güzel yapar hani...Ama kızımın hergün yeni bişey öğrenip bana göstemeside heycanlandırıyor beni....

4- Heyecanımı öldüren şey; Bişeye heveslenmişken bir olumsuzluğun olması...

5- En sevdiğim ses(ler) ; Kızımın sesi,su sesi,ilahi okuyan kişinin sesi(ilahileri çok severim ve kim söylerse söylesin sesi çok hoşuma gider duygulanırım)

6- En nefret ettiğim ses; bir çocuğa bağıran anne veya babnın sesi:(

7- Hangi mesleği yapmak istemem ; Doktorluk ..çok güzel ama bi okadarda zor bi meslek...

8- Sahip olmak istediğim doğal yetenek; genelde yetenekliyim :))herhangibir müzik aleti çalabilmek....gerçi fülüt çalıyorum ama:))

9- Kendim olmasaydım; yinede kendim olmak isterdim....(iyiyimdir ben iyi:))
10- Yaşamak istediğim yer ; etrafı sınırsız şekilde çiçeklerle bezenmiş dubleks bahçeli bir ev ama önü boydan boya camlı ve denize bakacak mutlaka denize(çok şeymi istedim ama haylim bu)

11- En önemli kusurum ; hamilelikten kalma tezcanlılığım sabırsızlığım valla daha önce böyle değildim ben ya:))

12- Bana en fazla keyif veren kötü huyum ; sonra yaprım deyip bazen işlerimiz biriktirmem(sanki sonra başaksı yapcak:)

13- Kahramanım kim; ANNEM.....

14- En çok kullandığım küfür ; Küfür sayılmaz küfrü sevmem zaten eşek sıpası sevdiklerime bile böyle seslenmeyi severim(anne babası hariç derim tabi)

15- Şu anki ruh halim; mutlu ,huzurlu,yarın misafirlerim var:))

16- Hayat felsefem ; Birçok şey var ama... Ölümden başka herşeye çare vardı,Evdeki huzur ,zenginlik budur:) (önce sağlık)

17- Mutluluk rüyam ;Küçük bi arabam olsun bide onu kullanayım inşallah bu yaz ehliyet almayı düşünüyorum (pazara kadar gitsem yetcek yani:))

18- Mutsuzluğumun tanımı; Yalnız kalmak kimi zaman iyi gelir ama ,yalnız kalmaktan korkarım,ve bence en kötü mutsuzluk yalnızlık...(Allah kimseyi yalnız koymasın)

19- Nasıl ölmek isterim ; Kızımı her halini görüp evlendirip bide torunumu görsem çokmu oldu:))Sağlıklı bi ömür geçirip eskilerin dediği gibi 3 gün yatak 4 .gün toprak..sessiz sedasız imanla ...

20- Öldükten sonra Allah'ın bana cennet kapısında ; "Kimsenin hakkını almadan imanla huzurumdasın sen iyi bir insansın bundan sonra bu güzellikler senin"demesi(Amin)

1 yorum:

AskinAy dedi ki...

Vallahi bende öyle biryerde yasmak isterdim ah birde ehliyetimiz olsa ikimizde keyif ederdik herhalde,bende cok istiyorum almayi hayirlisi bakalim,kac yil önce onca ders aldim sürüs icin sonra araya zaman girdi.ertelendi yani acikcasi....birde su sinav kitabini iyice bir ezberleyip öncelikle sinavi kazansam iyi olacak vallahi....ikimizede basarilar gülüm hayirligeceler...